fredag 15. mai 2009

15. mai

Stemorsplanter, vaskebrett og "steinbed" :)

Tiden går fort når man har det gøy! Og vips er enda en permisjonsdag over... "Lille Prinsesse" har allerde blitt 8 måneder. Hvor ble de månedene av? Er glad jeg ikke hadde planlagt å få gjort noe spesielt i permisjonstiden, bortsett fra å kose meg. :)

I går kveld fikk jeg plantet noen Stemorsplanter, og reparert vaskebrettet dere ser på bildet. Alle spikerne i vaksebrettet var rustne, og noen hadde faktisk GÅTT AV! Så da måtte jeg fram med hammer og spiker. Uten å få blånegl!

I dag har Tante T. vært her sammen med meg og "Lille Prinsesse". Kjempe koselig!

Apollo har også hatt besøk i dag! Han har hatt tispebesøk her for parring. Fikk en vellykket parring i kveld, og så skal vi se om det blir noe mere igjen i morgen. Så kanskje blir gutten pappa om en stund. Det blir spennende å følge med på!

Eira koser seg sola og varmen!

Takk for hyggelige kommentarer til mitt lille steinbed! :)

Helgeklem fra Brauta

Ingen kommentarer: