torsdag 25. juni 2009

Hærlig sommer!

Endelig var det en dag med deilig sommervær, og hvem ble solbrent?!?
Jeg, selvfølgelig!!! Jo da, jeg er klar over at gammel solkrem er "god som ny", men det var nå det jeg fant i går før vi skulle på trilletur! Resulatat er knall røde skuldre... Men men...

5 mødre med barn og 3 hunder var på trilletur i går! Kjempetrivelig! Gikk en kjempefin turvei, og hadde med oss matpakke og satt ute på en benk og spiste lunsj! Var ute på trilletur sist onsdag også, og vi skal prøve å fortsette med det utover sommeren! Trilletur med hund og barn, sosialisering for voksne, barn og hunder! :)

Nå ligger "Prinsessa" og tar en middagslur i vogna. Og jeg skal egentlig benytte tiden til å pakke til helga. For "Prinsessa" og jeg skal til Brundalen og Stjørdal for å se på hundutstilling i helga. Oppdretteren til Apollo skal stille ut Apollo, både lørdag og søndag. Så det blir spennende! (Både utstillingene, og bilturen dit...)

Var i Levanger på tirsdag, for da møttes jeg og Apollos oppdretter der for å overlevere Apollo til oppdretteren. Der møttes vi på Magneten, for der er det jo også mulighet for å få svidd av noen kroner. Og skulle du ha sett, det klarte jeg... :) Dere skal få se hva jeg kjøpte senere ;)

God helg alle sammen!

PS: Husk (ny) solkrem! ;)


Ingen kommentarer: