søndag 27. september 2009

Travle dager

Vanvittig lenge siden sist!

Det er travelt å begynne på jobb igjen. Har vært på en 2-dagers samling med kurs, ett kveldskurs og ikke minst vært på jobb istedet for hjemme i permisjon med "Prinsessa". Sammen med noen medarbeidere har jeg også startet på pilatestrening, men det er bare en kveld i uka. 
Selvsagt har det også blitt noen timer med jobbing på Bjønnes! 



I tillegg har vi feiret 1 års dag! Kjempe morsomt! "Prinsessa" syntes det var stor stas med pakkene (ikke minst papiret, hihi!) og gjestene! Samlet til selskap på Bjønnes for da fikk vi inn alle 20 gjestene på en gang, istedet for flere dager med selskaper hjemme i Brauta. :)

Innimellom dette har jeg prestert å bli forkjølet og ha fire migreneanfall. Jeg som vanligvis bare har 1-2 anfall i året....
Så jeg synes det har blitt travelt etter at jeg startet på jobb igjen.

2 kommentarer:

tinemor sa...

Heia!
Ja, er ikke den hesten flott?!
Den er veldig gammel og i fin stand og koster kr 1750,- Vi har en annen hesi også, den også i sort, men litt tidligere periode og tuppen på ene meien er knekt. Den koster kr 750,-
Klem

Anne sa...

Hei hei! Så fin blogg du har:) Her likar eg meg svært godt:)
Ser du har travle tider, ja!
Håpar du har tid til å slappe av innimellom:)
Ynskjer deg ei flott veke!