søndag 2. mai 2010

Venting i dag også...

Vi venter fortsatt... Og jeg som ikke har fått utdelt tålmodighet... 
I dag har Prinsessa vært ute sammen med pappa'n og lagd snømann! Deilig med mai...

Vugga fikk vi opp fra kjelleren i går, og nå står den nyvasket og klar til bruk. Det tilhører min samboers familie (på farsiden), og Prinsessa har også brukt den. 

Den er lys grå med rosemaling.

Som dere ser har den vært i familien en stund. Morsomt å kunne bruke den videre.

Nå har jeg lagt i et hvitt saueskinn. Og da må vel "Lille i Magen" snart forstå at det er tilrettelagt for hans/hennes ankomst?

2 kommentarer:

Lilja sa...

KOM IGJEN LILLE!! Kom ut! :-) Jeg er litt lei meg- i år igjen! Unnskyld at jeg glemte bursdagen din! GRATULERER MED DAGEN SOM VAR! Stor klem fra ditt litt for glemmsomme søskenbarn! (Som er veldig glad i deg!)

Som mine dager er sa...

Å så fin vugge til den lille. Ikke alle som har slike klenodier i familien. Her vil nok babyen sove godt. H*n kommer vel snart skal du se, så hold ut.

Ønsker deg lykke til.

Klem Marit