mandag 6. juli 2009

Snart ferie!

Snart går det mot ferie. Min kjære skal jobbe ut denne uka, så er det ferie!
Noen store utflukter blir det ikke. For vi håper å kunne begynne å jobbe innendørs på Bjønnes. Fortsatt holder snekkerne på med det utvendige arbeidet med takløftene. Det er kommet opp en limtredrager som skal holde opp løftene, og det er satt opp litt reisverk.

I dag har Eira vært en liten tur til dyrlegen, og hun er fortsatt litt trett og rar i formen. Siden i går har hun hostet/kremtet/pustet tungt innimellom, og det var ikke over enda i dag. Dyrlegen dopet henne ned, men så ingenting i halsen på henne. Det kan hende hun har svelget en veps.... Noe som ikke helt uventet kan føre til ubehag i svelget og halsen... Det skal ikke forundre meg om det er det hun har gjort, for rett som det er snapper hun fluer. Håper hun er bedre i morgen (når hun har fått sovet av seg rusen) :)

Her er to bilder fra loftgangen på Bjønnes, det er her taket skal løftes. Så jeg håper jeg snart kan vise dere nye bilder her i fra, og at det da har skjedd litt forandringer her!


Her døren inn til kjøkkenet og stua.



Her er døren inn til det som skal bli mitt og min kjæres soverom.

Ingen kommentarer: