tirsdag 7. juli 2009

Fuglebur til pynt

Hos "Kremmerhuset" fant jeg noen fine fuglebur på tilbud. Jeg hadde mest lyst på det minste. Det var det bare ett igjen av, og det manglet pynten på toppen. Ei i butikken sa jeg skulle få mer avslag hvis jeg ville ha buret, ei anna i butikken mente at vi kunne ta toppen av et av de større burene. Vi prøvde å flytte over en topp fra et stort bur, men det ble ikke fint. Det ble alt for voldsomt.

Men jeg hadde lyst på buret, så jeg tok det uten topp.
Jeg måtte selvfølgelig se litt mer i butikken før jeg betalte, og hva fant jeg? Jo, en karamikk-knott til f.eks. å ha på en skuff eller en skapdør. Den kunne jo passe!



Det var liksom litt flatt....




Syns ikke det ble så verst. :)

Jeg har tidligere vist dusjen vi har bestilt for å ha på badet på Bjønnes, men...
I dag har vi funnet ut at det kanskje ikke passer inn på badet!!!! Årsaken er at det ikke er full takhøyde på badet, og at taken ble noe lavere enn i det glamle takløftet pga. nye krav til isolering mm.

Grumf... Dette var jo noe av det eneste vi faktisk hadde klart for oss hvordan vi ville ha det, og så går det ikke!!! Jeg kan ikke få sakt hvor irriterende det er... Får håpe det blir bedre når jeg får sovet på det i natt ;)

Her er et bilde av hvor langt de har kommet med takoppløftet i dag. Snekkerne har også startet å ta av taket på den andre siden der det også skal være et takløft. På denne siden skal det være vaskerom og bad.


Ingen kommentarer: