mandag 29. mars 2010

God Påske!

Vi startet påska med hyttetur. Og hver var det en selvfølge å delta på "Earth Hour"! Det var ikke noe problem, for hytta har hverken innlagt vann eller strøm. Noe jeg synes er kjempekoselig, for er vi på hytta så er vi på hytta.
Kan vel bare meddele at skigåing ikke akkurat er toppers for bekkenet mitt om dagen, det ble derfor bare med skituren fra bilen og ned til hytta på lørdag. Og fra hytta til bilen i dag. Men det var delig å sitte i sola på altanen og kose seg uten skigåing på søndagen! :)

Før vi kom oss ut på tur lagde jeg litt påskepynt og fikk det hengt på gåsungekvistene. Ideen fikk jeg fra et interiørmagasin. (Var det Bolig PLUSS tro?) Det er ganske enkelt eggeskall, som jeg har limt "silke"bånd på til hank, og lagt oppi blomster. Det jeg fikk tak i av gule små blomster var en mini krysantemum (?) som jeg klippet blomstene av og la i eggeskallene.


En liten sammensettning av bilder av den fornyede "påskebusken". 

Nærbilde av et av eggene. Dette fikk et lite hjerte limt på båndet til pynt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, hvilken nydelig påskepynt du har laget:)) Bloggen din er kjempefin, likte så godt bildene du viste fra soverommet deres.takk for så koselig kommentar hos meg, ord som varmer:)
Ønsker deg en riktig god påske. Klem

Karen-Anna sa...

Så koslig du får t å laga d bestaindig! :)
Håpe dåkk får ei fin påsk, å ætt vi får sjå bestevænninna vårra snart :D