onsdag 17. mars 2010

Kjøkken

Det har ikke skjedd mye her på bloggen i det siste...
Men her kommer noen bilder av hvordan det er på kjøkkenet vårt.

Har prøvd meg på noe nytt for meg "ShapeCollage", morsomt og enkelt.

 Det blir ingen bilder av kjøkkeninredningen, og det er med god grunn... Den er nemlig ikke akkurat fin, men den får være som den er. Vi skal heller bruke penger på kjøkkenet i 1. etg. når vi overtar hele huset...

Kjøkkenstolene hører egentlig til spisebordet, og vi skal skaffe oss noen andre stoler til kjøkkenet etterhvert. Legg merke til at stolene ikke er identiske... :)

 Krokus som en liten vårlig fargeklatt på kjøkkenbordet.

1 kommentar:

Lyst og luftig sa...

Hei du!

Jeg fikk ideèn fra en oppskrift 0809 barn/ungdom fra Sandnes garn.
Blomsten har jeg heklet ut fra egen fantasi:)

Så nydelig det ble med krokus på bordet, og jeg syns det bare er sjarmerende med ulike stoler.

Ha en forsatt strålende dag:)